با سلام خدمت خوانندگان عزیز این سایت

آخرین باری که تعداد اعضای این سایت را چک کردم فقط ۵ نفر بودند و می خواستم شمارنده تعداد اعضای سایت را در سایت قرار دهم اما گفتم ۵ نفر عضو که آبروریزی است.

بعد از اینکه حدود ۳۰ مطلب نوشتم بازهم تعداد اعضا کم بود و تعداد بازدیدها هم ناامیدکننده. امروز ناگهان دیدم که تعداد اعضا به ۳۰ رسیده است و خوشحال شدم. اگر به ۱۰۰۰ برسد جای امیدواری است.

سیاست من در این سایت این است که فقط نوشته های اصل بنویسم و به هیچ وجه از نوشته های تکراری استفاده نکنم. از وضع کپی کاری در ایران خسته شده ام. بسیاری از سایتها، وبلاگها حتی تلویزیون هم خبرهایی که پخش می کند کپی از سایتها و وبلاگها است. خلاصه اصلا دوست ندارم کپی کنم.

مسله ای که الان دارم به آن فکر می کنم این است که آیا به نوشتن در این سایت ادامه دهم یا نه؟ اگر ادامه دهم وقت قابل توجهی را خواهد گرفت. اما آیا ارزش دارد به خاطر این بازدید و اعضای کم؟ اگر به درآمد تبلیغات در آینده امیدوار باشم سوال این است که چرا یک سایت انگلیسی زبان نداشته باشم که مخاطبان آن تمام دنیا باشند و طبیعتا بازدیدهای آن هم چندین هزار برابر یک سایت فارسی و از درآمد اد سنس گوگل بهره مند شوم. همانطور که دوست عزیزم آقای حیاتی چندین سایت خارجی راه انداخته و مشغول ebiz است.

اما مسئله دیگر این است که زکات علم نشره اما نشر برای کی؟ برای ایران یا دنیا؟ اگر فارسی بنویسیم فقط برای فارسی زبانها منتشر می شود و اگر انگلیسی، برای دنیا. کدام بهتر است؟ مسئله این است.

شما در این دوراهی بنده را کمک کنید. این یا آن یا هردو؟

اگر این سایت از یک تعداد حداقل بازدید و عضو برخوردار باشد ادامه آن توجیه خواهد داشت. هم از جهت اقصادی هم از جهت “انتشار”. راستی شما می دانید حداقل تعداد کسانی که باید یک علم را بخوانند تا نشر محصوب شود چقدر است؟

شما می توانید با حمایت های خود در ادامه و رشد نوشته های این سایت کمک کنید. چگونه؟ اینگونه: ۱-این سایت را به دوستان خود معرفی کنید و آنها را تشویق کنید تا در آن عضو شوند. ۲- اگر توانایی ترجمه دارید مطالب بسیار با ارزشی در مورد کارآفرینی و درآمد در اینترنت می شناسم که می توانید در ترجمه آنها و انتشار در این سایت به نام خودتان کمک کنید. ۳- با نظر دادن در مورد مطالب این سایت کمک کنید مطالبی نوشته شود که واقعا برای جوانان ایرانی که دنبال business هستند مفید باشند نه آنچه من فکر می کنم مفید است. ۴- با واریز پول به شماره حساب بنده در استخدام مترجم و نویسنده کمک کنید.

شماره ۳ و ۱ حداقل کارهایی است که می توانید انجام دهید. پس آنها را دریغ نکنید. ادامه یا تعطیل شدن این سایت به شما بستگی دارد.

در پائین همین مطلب منتظر پاسخها و نظرات شما هستم