notify.me

چندی پیش از طریق سایت page2rss.com که برای سایتهای فاقد rss این امکان را ایجاد می کند، با یک سایت بسیار مفید به نام notify.me آشنا شدم که این امکان را در اختیار کاربرن قرار می دهد که به محض بروز شدن یک سایت یا افزوده شدن یک مطلب به یک سایت یا وبلاگ از طرق مختلف مثل چت، ایمیل یا اس ام اس از بروز شدن آن سایت آگاه شوند.

 

برای این منظور کافیست در این سایت عضو شوید  آدرس آر اس اس سایتهای مورد نظر خود را در آن وارد نمائید و نحوه آگاهی خود را برای هر سایت معلوم کنید و از آن پس برای شما پیامها ارسال خواهد شد.

من روش چت جیمیل را انتخاب نمودم و آدرس سایتهای مورد علاقه را به آن دادم. حال هر چند دقیقه یک بار برای من پیام می آید و تیتر مطالب جدید را ارسال می کند.

نکته جالب در مورد این سایت این است که اگر به صفحه درباره ما این سایت نگاهی بیندازید با نام ایرانی هانی عنانی مواجه خواهید شد که نقش مدیر اجرایی را در این سایت دارد.

این سایت چهار مدیر دارد و ۶ نفر در آن کار می کنند. این سایت چند رقیب مانند Alerts.com دارد و احتمال ارائه چنین سرویسی توسط شرکتهای بزرگی کانند گوگل وجود دارد که در اینصورت کار این سایت بسیار مشکل خواهد شد.

برنامه نویسی این سایت بسیار خوب و پیشرفته می باشد. شاید اگر مدیران این سایت بتوانند قبل از اینکه در صحنه رقابت حذف شوند سایت خود را به یکی از شرکتهای بزرگ بفروشند سود خوبی بدست آورند.

نکته جالب برای من این است که درآمد این سایت از کجاست و مدل کسب و کار آن چیست؟ اگر شما می دانید بفرمائید.