greenfield.com

تخصص این سایت این است که نظرات و احساسات مشتریان را در مورد کالاها و خدماتی که دریافت می کنند را جمع آوری می کند و به این ترتیب مشتریان را قادر می کند که بتوانند در خریدهایشان بهتر تصمیم گیری کنند. از طرف دیگر این اطلاعات به شرکتها این امکان را می دهد که مشتریان خود را بهتر درک کنند تا بهتر بتوانند به بازاریابی بپردازند.
این سایت با نوآوری و فناوری که در اختیار دارد این اطلاعات را سریع بدست می آورد.
ماکروسافت اخیرا این سایت را به قیمت ۴۸۶ میلیون دلار خرید.
http://www.techcrunch.com/2008/08/29/microsoft-says-hello-to-ciao-buys-european-shopping-site/